završni rad
Uloga marketinga u održivom razvoju turizma
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:505289

Popović, Christiana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Popović, C. (2017). Uloga marketinga u održivom razvoju turizma (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović, Christiana. "Uloga marketinga u održivom razvoju turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović, Christiana. "Uloga marketinga u održivom razvoju turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović, C. (2017). 'Uloga marketinga u održivom razvoju turizma', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović C. Uloga marketinga u održivom razvoju turizma [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

C. Popović, "Uloga marketinga u održivom razvoju turizma", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289