Sačer, A. M. (2017). Marketinški splet u poduzeću HEP d.d. (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362559
Sačer, Ana Maria. "Marketinški splet u poduzeću HEP d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362559
Sačer, Ana Maria. "Marketinški splet u poduzeću HEP d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362559
Sačer, A. M. (2017). 'Marketinški splet u poduzeću HEP d.d.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362559
Sačer AM. Marketinški splet u poduzeću HEP d.d. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362559
A. M. Sačer, "Marketinški splet u poduzeću HEP d.d.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362559