diplomski rad
Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, Andrea
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Nakić, A. (2017). Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, Andrea. "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, Andrea. "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić A. Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

A. Nakić, "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896