diplomski rad
Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. urn:nbn:hr:137:127180

Živković, Nataša
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Citirajte ovaj rad

Živković, N. (2015). Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković, Nataša. "Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković, Nataša. "Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković, N. (2015). 'Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković N. Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

N. Živković, "Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180