Naslov Marketing urbanog turizma
Naslov (engleski) Marketing of urban tourism
Autor Dina Habulin
Mentor Danijela Križman Pavlović (mentor)
Član povjerenstva Aljoša Vitasović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Danijela Križman Pavlović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Tamara Floričić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2017-09-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak U današnjici marketing poprima sve veći značaj, a percipira se kao poslovna filozofija, koncept ili orijentacija. Osobit značaj ima u turizmu jer predstavlja jedinu komunikaciju između dislocirane ponude i potražnje. Zbog toga, sve veći broj znanstvenika i istraživača pristupa njegovu detaljnijem istraživanju.
Turizam kao suvremena društveno-ekonomska pojava nastavlja se sve brže razvijati. O njegovoj kompleksnosti, pored ostaloga, svjedoči velik broj selektivnih oblika turizma ili turizma specifičnih interesa. Jedan od njih je i urbani turizam ili turizam gradova. Kao takav predstavlja zaseban turistički proizvod ili dio ukupne turističke ponude neke destinacije ili nekog selektivnog oblika turizma. Osim što obogaćuje ukupnu turističku ponudu, on ima sposobnost reduciranja sezonalnosti u turizmu, ali također biva i podrška održivom razvoju turističkih destinacija.
Urbani turizam grada Pule i Zadra nije organiziran zasebno kao integrirani turistički proizvod, već se javlja u kontekstu ostalih slektivnih oblika turizma. Na primjeru Pule uglavnom se misli na kulturni turizam, dok na primjeru Zadra urbani turizam biva dio nekoliko selektivnih oblika turizma poput kulturnog, sportsko-rekreacijskog i inog turizma. Pri tome, neke od poznatijih turističkih atrakcija, a time i zasebnih proizvoda urbanog turizma jesu Pula Film Festival, Outlook, Wings for Life, DM Millennium jump i ostale.
Sažetak (engleski) Today marketing is being more and more important and is perceived as a business philosophy, concept or orientation. In tourism marketing has a particular importance because it represents the only communication between dislocated tourism supply and demand. As a result, an increasing number of scientists and researchers are focused on its detailed research.
Tourism as a socio-economic phenomenon continues to develop increasingly on the international level. Its complexity, among other things, is confirmed by numerous selective forms of tourism or tourism of specific interest. One of them is urban tourism or tourism of the cities. It is perceived as a separate tourist product or a part of the entire tourist offer in some destination or its selective form of tourism. Urban tourism enriches the overall tourist offer, but also helps to reduce seasonality in tourism and supports the sustainable development of tourism destinations.
Urban tourism in Pula and Zadar is not organized specifically as an integrated tourism product but occurs in the context of other selective forms of tourism. In the context of Pula it appears in cultural tourism, while for example Zadar urban tourism is part of a few selective forms of tourism such as cultural, sports and recreational tourism and others. The Pula Film Festival, Outlook, Wings for Life, DM Millennium jump and more are some of the more famous tourist attractions, as well as separate urban tourism products.
Ključne riječi
marketing
selektivni oblici turizma urbani turizam
Pula
Zadar
Ključne riječi (engleski)
marketing
selective forms of tourism in urban tourism
Pula
Zadar
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:934061
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Turizam Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-04-06 11:44:49