završni rad
Marketing urbanog turizma
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:934061

Habulin, Dina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Habulin, D. (2017). Marketing urbanog turizma (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:934061

Habulin, Dina. "Marketing urbanog turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:934061

Habulin, Dina. "Marketing urbanog turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:934061

Habulin, D. (2017). 'Marketing urbanog turizma', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:934061

Habulin D. Marketing urbanog turizma [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:934061

D. Habulin, "Marketing urbanog turizma", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:934061