završni rad
Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:841967

Starčić, Gordana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Starčić, G. (2018). Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:841967

Starčić, Gordana. "Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:841967

Starčić, Gordana. "Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:841967

Starčić, G. (2018). 'Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:841967

Starčić G. Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:841967

G. Starčić, "Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:841967