završni rad
Marketing digitalnog sadržaja
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet informatike u Puli

Citirajte ovaj rad

Baćac, N. (2017). Marketing digitalnog sadržaja (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika. "Marketing digitalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika. "Marketing digitalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, N. (2017). 'Marketing digitalnog sadržaja', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac N. Marketing digitalnog sadržaja [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

N. Baćac, "Marketing digitalnog sadržaja", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467