Damijanić, M. (2018). Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf" (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651858
Damijanić, Melisa. "Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651858
Damijanić, Melisa. "Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651858
Damijanić, M. (2018). 'Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651858
Damijanić M. Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651858
M. Damijanić, "Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651858