završni rad
Korištenje psiholoških cijena u marketingu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:161657

Matohanca, Martina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Matohanca, M. (2018). Korištenje psiholoških cijena u marketingu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657

Matohanca, Martina. "Korištenje psiholoških cijena u marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657

Matohanca, Martina. "Korištenje psiholoških cijena u marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657

Matohanca, M. (2018). 'Korištenje psiholoških cijena u marketingu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657

Matohanca M. Korištenje psiholoških cijena u marketingu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657

M. Matohanca, "Korištenje psiholoških cijena u marketingu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657