završni rad
Oblici komuniciranja u održivom marketingu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:852430

Salčin, Petra
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Salčin, P. (2018). Oblici komuniciranja u održivom marketingu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:852430

Salčin, Petra. "Oblici komuniciranja u održivom marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:852430

Salčin, Petra. "Oblici komuniciranja u održivom marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:852430

Salčin, P. (2018). 'Oblici komuniciranja u održivom marketingu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:852430

Salčin P. Oblici komuniciranja u održivom marketingu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:852430

P. Salčin, "Oblici komuniciranja u održivom marketingu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:852430