završni rad
Marketing u lovnom turizmu Istarske županije
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:860408

Dagostin, Toni
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Dagostin, T. (2018). Marketing u lovnom turizmu Istarske županije (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:860408

Dagostin, Toni. "Marketing u lovnom turizmu Istarske županije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:860408

Dagostin, Toni. "Marketing u lovnom turizmu Istarske županije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:860408

Dagostin, T. (2018). 'Marketing u lovnom turizmu Istarske županije', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:860408

Dagostin T. Marketing u lovnom turizmu Istarske županije [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:860408

T. Dagostin, "Marketing u lovnom turizmu Istarske županije", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:860408