Naslov Posebnosti neprofitnog marketinga
Naslov (engleski) Specialties of non profit marketing
Autor Andrea Bahun
Mentor Ariana Nefat (mentor)
Član povjerenstva Ariana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Erik Ružić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Iva Slivar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2018-09-26, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Neprofitne organizacije imaju društveno korisne ciljeve te koriste društvene i ekonomske metode. One se definiraju kao sve organizacije koje služe ostvarivanju nekog javnog interesa, ali im osnovna svrha postojanja nije ostvarivanje profita. Nastojeći promijeniti ono što se u društvu smatra lošim ili barem nedovoljno dobrim, neprofitne organizacije te pojedinci poduzimaju društvene akcije. Društvene akcije se mogu podijeliti na: instrumentalno –racionalne akcije, vrijednosno –racionalne akcije, tradicionalne akcije te afektivne akcije. Marketingom društvenih djelatnosti se obavezno mora ostvariti: istraživanje potreba za proizvodima društvenih djelatnosti, razvijanje odgovarajućih proizvoda društvenih djelatnosti za zadovoljavanje potreba te stvaranje povoljnog imidža. Društveni marketing se može shvatiti na dva načina: kao marketing primijenjen u izvan gospodarskim subjektima, tj. subjektima društvenih djelatnosti te kao marketing koji primjenjuje društvo, odnosno njegove institucije i asocijacije.Krajnji cilj društvenog marketinga je razvoj pojedinca, člana konkretnog društva što se postiže naobrazbom, kulturom, zdravstvenim tretmanom te djelovanjem dobrotvornih društava ili političkih stranaka. Društvene promjene su najvećim dijelom nekontrolirane, mogu imati osobitosti kao što su: smjer, intenzitet i brzina.Razlikuju se četiri modela usvajanja koji se razlikuju s obzirom na redoslijed učenja, prihvaćanja ideja i promjena stavova. Sve promjene se realiziraju putem masovnih medija.
Sažetak (engleski) Non-profit organizations have socially useful goals and use social and economic methods. They are defined as all organizations that serve a public interest, but their basic purpose is not to make a profit.By trying to change what is considered to be bad or at least inadequately good, nonprofit organizations and individuals are taking social action. Social action can be divided into: instrumental -rational actions, value -rational actions, traditional actions and affective action.The marketing of social activities must be fulfilled: the research of needs for products of social activities, the development of suitable products of social activities to satisfy the needs and the creation of a favorable image.Social marketing can be understood in two ways: as a marketing applied to non-profit entities, ie to subjects of social activity, and as marketing applied by society, its institutions and associations. The ultimate goal of social marketing is the development of an individual, a member of a concrete society that is achieved through education, culture, healthcare and the activities of charities or political parties.Social changes are largely uncontrolled, they may have special features such as: direction, intensity and speed. There are four different adoption models that differ in terms of the order of learning, accepting ideas and changing attitudes. All changes are realized through mass media.
Ključne riječi
neprofitna organizacija
marketing društvenih djelatnosti
društveni marketing
društvena promjena
Ključne riječi (engleski)
nonprofit organization
marketing of social activities
social marketing
social change
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:124545
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika Smjer: Marketinško upravljanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-10-10 08:06:00