Naslov Organizacija poslovne funkcije prodaje u poduzeću IN-DI d.o.o.
Naslov (engleski) Organization of business function sales in company IN-DI d.o.o.
Autor Danilo Tomić
Mentor Danijela Križman Pavlović (mentor)
Član povjerenstva Morena Paulišić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Danijela Križman Pavlović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Aljoša Vitasović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2018-09-18, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Organizacijski proces iznimno je važan za uspješno poslovanje svakog poduzeća.
Bez dobre organizacijske strukture, dobro organiziranih organizacijskih jedinica te
dobro organiziranog upravljanja poduzeće neće ostvarivati dobre poslovne rezultate.
Kako bi se ukupan zadatak poslovanja mogao obaviti na efektivan i efikasan način,
on se mora prvo raščlaniti na posebne zadatke. Posebni zadaci koji postoje u
svakom poduzeću nazivaju se poslovnim funkcijama. Poslovna funkcija je skup
povezanih poslova kojima se najsvrsishodnije obavlja poseban zadatak poduzeća.
Osnovne poslovne funkcije koje se obavljaju u svakom poduzeću su: funkcija
istraživanje i studij proizvoda, razvojna funkcija, proizvodna funkcija, funkcija
upravljanja ljudskim resursima, nabavna funkcija, prodajna funkcija i financijska
funkcija.
Poslovna funkcija prodaje se ne svodi samo na razmjenu dobara za novac na tržištu
kako bi se obnovio proces proizvodnje, već je značaj prodaje da šalje povratne
informacije o zahtjevima tržišta proizvodnji kako bi se tada proizvodnja prilagodila
potrebama kupaca. Poslovna funkcija prodaje u poduzeću „IN-DI“ d.o.o. prisutna je u
šest od sedam organizacijskih jedinica. Ona je u poduzeću dominantna poslovna
funkcija kojoj ostale poslovne funkcije služe kao potpora. Poduzeće „IN-DI“ d.o.o. je
funkciju prodaje organiziralo na način da se primjenjuje kombinirana (mješovita)
organizacija prodaje. Posebnu pažnju poduzeće pridaje stvaranju partnerskih odnosa
sa svojim kupcima. Zbog svog pristupa prodaji, poduzeće se nametnulo kao lokalni
lider u prodaji elektromaterijala na području južne Istre.
Sažetak (engleski) Organizational process is very important for successful business conduct of every
enterprise. Without good organizational structure, well managed organizational units
and well organized management there are no good business results. In order to
make overall business task effectively and efficiently done, it has to be divided into
special tasks. Special tasks which exist in every firm are business functions.
Business function is a group of connected jobs which can resolve the firm's special
mission in most efficient way.Basic business functions in every firm are as follows:
research and developmen function, production function, human resources
management function, purchase function, sales function and financial function.
Business sales function is not only trade of goods for money, just in order to renew
the production process. The importance of sales is to get feedback information about
market demands and provide them to production so it can be adjusted to buyers’
needs.
Business sales function in the firm „IN-DI“ ltd. is present in six of seven organizational
units. It dominates in the firm and has the rest of business functions as backup. The
firm „IN-DI“ ltd. has organized sales function in order to apply combined (mixed) sales
organization. Special attention is on making partnership with its customers. The firm
has become a local leader in southern Istria area, in selling electrical materials,
thanks to its approach to sales.
Ključne riječi
organizacija
organizacijska struktura
sustav menadžmenta
poslovna funkcija prodaje
„IN-DI“ d.o.o.
Ključne riječi (engleski)
organization
organizational structure
management system
business sales function
„IN-DI“
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:955755
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Marketinško upravljanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-11-14 15:31:44