Botonjić, Š. (2018). Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:792219
Botonjić, Šejla. "Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:792219
Botonjić, Šejla. "Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:792219
Botonjić, Š. (2018). 'Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:792219
Botonjić Š. Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:792219
Š. Botonjić, "Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:792219