Naslov Kulturni turizam
Naslov (engleski) Cultural tourism
Autor Ivana Klasnić
Mentor Aljoša Vitasović (mentor)
Član povjerenstva Tamara Floričić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Aljoša Vitasović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mauro Dujmović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2018-09-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak Kada se spomene Hrvatski turizam prva asocijacija su ljeto more i sunce. Međutim, iako se nekada turističku ponudu moglo svoditi samo na potrebe relaksacije i ljetovanja tijekom ljetne sezone, suvremeni koncept turizma se uvelike promijenio.
Promjene u očekivanjima turista i turističkoj potražnji dovele su istovjetno do promjena u turističkoj ponudi različitih, kako u Hrvatskoj tako i u gotovo svim turističkim zemljama. Kako bi turistički sektor nastavio svoji rast, potrebno je prilagoditi ga trenutno postojećim i nadolazećim trendovima. Današnji turisti, osim prirodnih sadržaja, očekuju sve više razvijenu ponudu kulturnog turizma, odnosno podgrane turizma usmjerenoj na kreiranje ponude kroz povijesno-kulturno nasljedstvo jednog geografskog područja.
U ovom će se radu temeljito predstaviti koncept kulturnog turizma. Od teoretskih pretpostavki i povijesnog razvoja do suvremenih trendova i izazovima sa kojima se kulturni turizam suočava. Nadalje, razmotriti će se i uloge raznih organizacija na međunarodnoj i državnoj razini te će se analizirati trenutno stanje hrvatskog kulturnog turizma.
Sažetak (engleski) Mentioning Croatian tourism creates an association to the summer, sun, and beaches. However, even if in the past the touristic content offered could come down to the need for relaxation and summer vacations, the modern concept of tourism has changed greatly.
Changes in the expectations of tourists and overall touristic demand have led to changes in the touristic content offered, both in Croatia and in almost all touristic countries. In order for the tourism sector to continue its growth, it is necessary for it to adapt to the current and upcoming trends. Today's tourists, in addition to natural resources, expect an increasingly developed offer of cultural tourism content, a subsector of tourism that aims at creating touristic content through the historical and cultural heritage of a geographic area.
This paper is a thorough presentaton of the concept of cultural tourism. From theoretical assumptions and historical development to the contemporary trends and challenges that cultural tourism is facing. Furthermore, the role of various organizations at the international and national level will be considered and the current state of Croatian cultural tourism will be analyzed.
Ključne riječi
Turizam
Kultura
Kulturni turist
Ključne riječi (engleski)
tourism
cultural tourism.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:360473
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Turizam Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-01-12 16:56:19