Milin, D. (2019). Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340
Milin, Dunja. "Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340
Milin, Dunja. "Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340
Milin, D. (2019). 'Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340
Milin D. Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340
D. Milin, "Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340