završni rad
Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović, Ena
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Vukomanović, E. (2015). Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović, Ena. "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović, Ena. "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović, E. (2015). 'Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović E. Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

E. Vukomanović, "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057