Maslać, V. (2018). Globalni marketing u poduzeću Inditex (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:891153
Maslać, Valentina. "Globalni marketing u poduzeću Inditex." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:891153
Maslać, Valentina. "Globalni marketing u poduzeću Inditex." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:891153
Maslać, V. (2018). 'Globalni marketing u poduzeću Inditex', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:891153
Maslać V. Globalni marketing u poduzeću Inditex [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:891153
V. Maslać, "Globalni marketing u poduzeću Inditex", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:891153