Sršen, N. (2019). Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:106340
Sršen, Noa. "Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:106340
Sršen, Noa. "Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:106340
Sršen, N. (2019). 'Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:106340
Sršen N. Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:106340
N. Sršen, "Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:106340