završni rad
Percepcija kupaca o privatnim markama
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:563314

Grabovac, Ivana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Grabovac, I. (2018). Percepcija kupaca o privatnim markama (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:563314

Grabovac, Ivana. "Percepcija kupaca o privatnim markama." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:563314

Grabovac, Ivana. "Percepcija kupaca o privatnim markama." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:563314

Grabovac, I. (2018). 'Percepcija kupaca o privatnim markama', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:563314

Grabovac I. Percepcija kupaca o privatnim markama [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:563314

I. Grabovac, "Percepcija kupaca o privatnim markama", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:563314