Agičić, L. (2018). Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:156961
Agičić, Loreana. "Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:156961
Agičić, Loreana. "Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:156961
Agičić, L. (2018). 'Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:156961
Agičić L. Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:156961
L. Agičić, "Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:156961