Rede, V. (2018). Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede, Valeria. "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede, V. (2018). 'Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
Rede V. Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514
V. Rede, "Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641514