završni rad
Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. urn:nbn:hr:137:351726

Delević, Andrea
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Delević, A. (2018). Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726

Delević, Andrea. "Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726

Delević, Andrea. "Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726

Delević, A. (2018). 'Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726

Delević A. Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726

A. Delević, "Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726