Meden, N. (2019). Marketing u kamping turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:544129
Meden, Nina. "Marketing u kamping turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:544129
Meden, Nina. "Marketing u kamping turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:544129
Meden, N. (2019). 'Marketing u kamping turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:544129
Meden N. Marketing u kamping turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:544129
N. Meden, "Marketing u kamping turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:544129