završni rad
Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. urn:nbn:hr:137:383654

Vučetić, Daniel
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Vučetić, D. (2015). Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:383654

Vučetić, Daniel. "Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:383654

Vučetić, Daniel. "Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:383654

Vučetić, D. (2015). 'Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:383654

Vučetić D. Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:383654

D. Vučetić, "Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:383654