Naslov Izgradnja marke poslodavca
Naslov (engleski) Employer branding
Autor Tomislav Srednoselec
Mentor Erik Ružić (mentor)
Član povjerenstva Dragan Benazić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Erik Ružić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ariana Nefat (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2019-09-20, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Tema ovog diplomskog rada je izgradnja marke poslodavca (Employer Branding), moderan termin koji je već neko vrijeme jedna od aktualnijih tema upravljanja imidžom organizacije, akvizicije talentirane radne snage sa svrhom privlačenja potencijalih zaposlenika, izgradnje i komuniciranja marke poslodavca. Izgradnja marke poslodavca dovodi do poželjnog poslodavca te diferencijacije od drugih poduzeća.
U modernom svijetu akvizicije potencijalnih i budućih zaposlenika, marka poslodavca koristi se kako bi se kompaniju ili organizaciju predstavilo kao “kvalitetno mjesto za rad“. Izgradnja marke poslodavca služi i za reputaciju poslodavca u zadržavanju talenata. Talentirani zaposlenici izvor su konkurentske prednosti i postaju ključna kompetencija organizacije. Izgradnjom marke poslodavca organizacija će efikasnije upravljati misijom i ciljevima. Pored toga, važnost organizacijske kulture i upravljanje ljudskim potencijalima neizostavni su procesi koji moraju biti kvalitetno uređeni i postavljeni kako bi međusobno uspješno djelovali. Employer Branding je relativno nepoznati pojam u Republici Hrvatskoj, no unatoč tome postoje kompanije koje su prepoznale njegovu važnost i shvaćaju njegovo značenje. Neke od tih kompanija analizirane su u radu. Izgradnja marke poslodavca postao iz jednog nepoznatog pojma, u jedan važan i strateško ključan pojam bez kojeg će u budućnosti biti nezamislivo djelovati jer je tržište potencijalih zaposlenika postalo globalno i nema mu više granica i ograničenja u onoj mjeri kako je bilo ranije.
Autor rada proveo je istraživanje među studentima diplomskog studija Fakulteta ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković u Puli. Tema istraživanja bila je saznati koje su stavke i vrijednosti važne pri odabiru tvrtke i položaja za rad te su pored toga bila pitanja otvorenog tipa poput tko je po mišljenju studenata poželjan poslodavac u Hrvatskoj. Po tim rezultatima može se uvidjeti koja su poduzeća poželjna u očima studenata i kako su došli do tog zaključka. Pod drugim anketnim pitanjima saznaje se što im je bitnije kod poslodavca, je li to dobra zarada ili su to neke druge vrijednosti.
Sažetak (engleski) The theme of this graduate thesis is the construction of a Employer Branding, a modern term that has long been one of the most current issues of organization image management, talented workforce acquisition with the aim of attracting potential employees, building and communicating the brand of employer. Building an employer's brand leads to a desirable employer and differentiating it from other companies.
In the modern world of potential and future employee acquisitions, the employer's mark is used to represent the company or organization as a "quality place to work". Building an employer's brand also serves the reputation of the employer in retaining talents. Talented employees are a source of competitive advantage and become the key competence of the organization. Building an employer's brand organization will more effectively manage the mission and goals. In addition, the importance of organizational culture and the management of human resources are indispensable processes that need to be well-organized and set up to work with each other successfully. Employer Branding is a relatively unknown term in the Republic of Croatia, but there are companies that recognize its importance and understand its meaning. Some of these companies were analyzed in the paper. Building an employer's brand has become an unknown term, an important and strategic key term without which it will be unimaginable in the future as the potential employees market has become global and has no limits and limitations to the extent it was before.
Research conducted among students of the graduate study of the Faculty of Economics and Tourism Dr. Mijo Mirkovic in Pula. The topic of the research was to find out which items and values were relevant to the company's selection and job position, and were open-ended questions such as who, in the opinion of students, are a desirable employer in Croatia. These results can be used to find out which companies are desirable in the eyes of students and how they came to that conclusion. In other surveys, they learn what matters to their employer, whether it is a good earning or something else.
Ključne riječi
marka poslodavca
imidž poduzeća
ljudski potencijali
regrutacijski marketing
interni marketing
društvene mreže
istraživanje mišljenja studenata
Ključne riječi (engleski)
employer brand
corporate image
human resources
recruiting marketing
internal marketing
social networks
students opinion research
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:802309
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika Smjer: Financijski management Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-09-24 11:03:03