Bajsar, S. (2019). Marketing u sportskom turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:708193
Bajsar, Sara. "Marketing u sportskom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:708193
Bajsar, Sara. "Marketing u sportskom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:708193
Bajsar, S. (2019). 'Marketing u sportskom turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:708193
Bajsar S. Marketing u sportskom turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:708193
S. Bajsar, "Marketing u sportskom turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:708193