Vekić, M. (2019). Uloga metodologije pedagoških istraživanja o zastupljenosti ICT-a u predškolskim ustanovama (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803174
Vekić, Marina. "Uloga metodologije pedagoških istraživanja o zastupljenosti ICT-a u predškolskim ustanovama." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803174
Vekić, Marina. "Uloga metodologije pedagoških istraživanja o zastupljenosti ICT-a u predškolskim ustanovama." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803174
Vekić, M. (2019). 'Uloga metodologije pedagoških istraživanja o zastupljenosti ICT-a u predškolskim ustanovama', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803174
Vekić M. Uloga metodologije pedagoških istraživanja o zastupljenosti ICT-a u predškolskim ustanovama [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803174
M. Vekić, "Uloga metodologije pedagoških istraživanja o zastupljenosti ICT-a u predškolskim ustanovama", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803174