Marković, M. (2019). Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković, M. (2019). 'Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković M. Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
M. Marković, "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828