završni rad
Korištenje glazbe u oglašavanju
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. urn:nbn:hr:137:430531

Ajhner, Enna
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Ajhner, E. (2019). Korištenje glazbe u oglašavanju (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:430531

Ajhner, Enna. "Korištenje glazbe u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:430531

Ajhner, Enna. "Korištenje glazbe u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:430531

Ajhner, E. (2019). 'Korištenje glazbe u oglašavanju', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:430531

Ajhner E. Korištenje glazbe u oglašavanju [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:430531

E. Ajhner, "Korištenje glazbe u oglašavanju", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:430531