Antić Milovanović, D. (2019). Pojam i značaj trgovačkih marki (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:551357
Antić Milovanović, Dean. "Pojam i značaj trgovačkih marki." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:551357
Antić Milovanović, Dean. "Pojam i značaj trgovačkih marki." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:551357
Antić Milovanović, D. (2019). 'Pojam i značaj trgovačkih marki', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:551357
Antić Milovanović D. Pojam i značaj trgovačkih marki [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:551357
D. Antić Milovanović, "Pojam i značaj trgovačkih marki", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:551357