Naslov Komunikacijske aktivnosti s naglaskom na odnose s javnošću
Naslov (engleski) Public relations in Coca-cola company
Autor Magdalena Panić
Mentor Ariana Nefat (mentor)
Član povjerenstva Danijela Križman Pavlović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ariana Nefat (član povjerenstva)
Član povjerenstva Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2019-09-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Odnosi s javnošću funkcija su upravljanja koja uspostavlja i održava uzajamno korisne odnose između organizacije (destinacije) i raznih javnosti o kojima ovisi njen uspjeh ili neuspjeh. Odnosi s javnošću upravljaju komunikacijama s ciljnim javnostima, čiji su zadaci upravljanje informacijama, njihovo strukturiranje, prijenos i tumačenje. U turizmu odnosi s javnošću imaju posebnu primjenu jer im je glavna svrha stvaranje prepoznatljive slike u javnosti. Relativna važnost odnosa s javnošću za predstavljanje u javnosti još uvijek uvelike ovisi o prirodi njenih proizvoda i usluga i ponašanju potrošača njihove ciljane skupine. Nove tehnologije omogućile su nove vidove odnosa s javnošću posebice kada je riječ o mlađim generacijama. Tim medijima nastoji se prikazati vanjska perspektiva kako se Internet može koristiti sa tradicionalnim medijima za stjecanje i obavljanje usluga kupcima.
Suvremena maloprodaja i moderni marketing zahtijevaju više od razvoja novog proizvoda. Maloprodavači moraju komunicirati sa sadašnjim i potencijalnim kupcima kako bi se mogli suočiti sa jakom konkurencijom, novim trendovima i padom prodaje. No, neupitno je treba li postojati komunikacija, već što, kako, kada i kome reći. Komunikacija predstavlja nužnost postojanja zajedništva u razmišljanju, što nije jednostavno postići. Aktivnosti marketinške komunikacije moraju se integrirati kako bi se prenijela konzistentna poruka i ostvarilo strateško pozicioniranje. Početna točka u planiranju marketinških komunikacija jest utvrđivanje svih potencijalnih interakcija koje bi kupci na ciljanom tržištu mogli imati s maloprodavačem. Marketinški stručnjaci trebaju procijeniti koja će iskustva imati najveći utjecaj te u skladu s tim odabrati komunikacijski program i raspodijeliti budžet.
Sažetak (engleski) Public relations functions are management that establishes and maintains mutually beneficial relationships between the organization (destination) and the various public on which its success or failure depends. Public Relations manages communication with target audiences whose tasks are information management, structuring, transferring, and interpreting. In the tourism public relations have a special application because their main purpose is to create a recognizable picture in the public. The relative importance of public relations for public presentation is still largely dependent on the nature of its products and services and the consumer behavior of their target group. New technologies have enabled new forms of public relations, especially when it comes to younger generations. The media team seeks out an outlook for how the Internet can use it with traditional media to acquire and deliver customer service.
Contemporary retail and modern marketing require more than new product development. Retailers must communicate with current and potential buyers in order to face strong competition, new trends and a drop in sales. But there is no need for communication, but how, when and when to say. Communication is a necessity of communion in thinking, which is not easy to achieve. The marketing communications activities must be integrated in order to deliver a consistent message and achieve strategic positioning. The starting point in planning marketing communications is to identify all potential interactions that retail customers could have with a retailer in a targeted market. Marketing experts need to evaluate which experiences will have the greatest impact and accordingly choose a communication program and allocate the budget.
Ključne riječi
odnosi s javnošću
integrirana marketinška komunikacija
Coca Cola
Ključne riječi (engleski)
public relations
integrated marketing communication
Coca Cola
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:235397
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Management i poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-01-19 19:37:42