diplomski rad
Uloga novih medija u edukaciji prodavača
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. urn:nbn:hr:137:757835

Terlević, Barbara
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Terlević, B. (2020). Uloga novih medija u edukaciji prodavača (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:757835

Terlević, Barbara. "Uloga novih medija u edukaciji prodavača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:757835

Terlević, Barbara. "Uloga novih medija u edukaciji prodavača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:757835

Terlević, B. (2020). 'Uloga novih medija u edukaciji prodavača', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:757835

Terlević B. Uloga novih medija u edukaciji prodavača [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:757835

B. Terlević, "Uloga novih medija u edukaciji prodavača", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:757835