Opačić, A. (2020). Međunarodni marketing (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999540
Opačić, Ana. "Međunarodni marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999540
Opačić, Ana. "Međunarodni marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999540
Opačić, A. (2020). 'Međunarodni marketing', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999540
Opačić A. Međunarodni marketing [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999540
A. Opačić, "Međunarodni marketing", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999540