Hrgović, I. (2020). Pristupi odgojno-obrazovnim aktivnostima i (su) konstrukcija kurikuluma (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:985276
Hrgović, Ivona. "Pristupi odgojno-obrazovnim aktivnostima i (su) konstrukcija kurikuluma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:985276
Hrgović, Ivona. "Pristupi odgojno-obrazovnim aktivnostima i (su) konstrukcija kurikuluma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:985276
Hrgović, I. (2020). 'Pristupi odgojno-obrazovnim aktivnostima i (su) konstrukcija kurikuluma', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:985276
Hrgović I. Pristupi odgojno-obrazovnim aktivnostima i (su) konstrukcija kurikuluma [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:985276
I. Hrgović, "Pristupi odgojno-obrazovnim aktivnostima i (su) konstrukcija kurikuluma", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:985276