Naslov Obrazovanje u zemljama Afrike
Naslov (engleski) Education in African Countries
Autor Petar Višić
Mentor Saša Stjepanović (mentor)
Član povjerenstva Dean Učkar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Saša Stjepanović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Daniel Tomić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2020-09-07, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Sociologija
Sažetak Cilj ovog rada bio je opisati obrazovanje u jednom od siromašnijih kontinenta. Mnogo ljudi je na području Afrike i dalje nepismeno i nema financijske mogućnosti se školovati. Mnogim je grafikonima u radu prikazano kretanje broja školovanih, broja mladih koji odustaju od školovanja, zatim čak i poveći broj djece koji nije uopće školovan. TakoĎer u radu je naglašena podjela Afrike na više regija kako bi se lakše prikazalo kretanje obrazovanih i razvitak visokih učilišta. Sjeverna Afrika je vrlo nerazvijena i sadrži puno veću količinu djece koja nisu uopće obrazovana, a i mladi koji kasnije stupaju u škole. Zanimljiva je činjenica kako u većini zemlje postoji razlika u dobi školovane djece, na primjer velika većina ide u školu od 10 godine nadalje, nemaju dobni standard i podjelu po vrsti škole. U usporedbi s ostalim državama, države Afrike su dio nerazvijenog, siromašnog i vrlo lošeg obrazovnog stanja. U Južnom se djelu i supsaharskoj Africi mogu uočiti dijelovi napretka, razvijena visoka učilišta, ali i dalje se mora raditi na tome da se kontinent izvuče iz velikog siromaštva, da druge države pokušaju pomoći i da dobi se mogućnost razvitka.
Sažetak (engleski) The goal of this paper was to describe education in one of the poorest continents. Many people in Africa are still illiterate and do not have the financial means to go to school. Many graphs in the paper show the movement of the number of educated people, the number of young people who drop out of school, and even the larger number of children who are not educated at all. The paper also emphasizes the division of Africa into several regions in order to more easily show the movement of the educated and the development of higher education institutions. North Africa is very underdeveloped and contains a much larger number of children who are not educated at all, as well as young people who later enter schools. It is interesting to note that in most countries there is a difference in the age of educated children, for example the vast majority go to school from the age of 10 onwards, they do not have an age standard and division by type of school. Compared to other countries, African countries are part of an underdeveloped, poor and very poor educational situation. Parts of progress can be seen in the South and in sub-Saharan Africa, higher education institutions have been developed, but work must still be done to lift the continent out of great poverty, to try to help other countries and to provide opportunities for development.
Ključne riječi
obrazovanje
ciljevi
mladi
Sjeverna Afrika
Južna Afrika
supsaharska Afrika
afričke škole
UNICEF
Ključne riječi (engleski)
education
goals
youth
North Africa
South Africa
sub-Saharan Africa
African schools
UNICEF
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:765423
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika, Financijski management, Informatički menadžment Smjer: Marketinško upravljanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-09-14 12:01:30