Vojnić, N. (2015). Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689166
Vojnić, Nina. "Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689166
Vojnić, Nina. "Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689166
Vojnić, N. (2015). 'Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689166
Vojnić N. Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689166
N. Vojnić, "Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:689166