Andreani, M. (2019). Marketing u Gradskoj knjižnici Pula (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:747147
Andreani, Moira. "Marketing u Gradskoj knjižnici Pula." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:747147
Andreani, Moira. "Marketing u Gradskoj knjižnici Pula." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:747147
Andreani, M. (2019). 'Marketing u Gradskoj knjižnici Pula', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:747147
Andreani M. Marketing u Gradskoj knjižnici Pula [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:747147
M. Andreani, "Marketing u Gradskoj knjižnici Pula", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:747147