Maričević, M. (2019). Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:237014
Maričević, Mislav. "Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:237014
Maričević, Mislav. "Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:237014
Maričević, M. (2019). 'Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:237014
Maričević M. Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:237014
M. Maričević, "Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:237014