Macan, S. (2019). Kreiranje održivog marketinškog miksa u ruralnom turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:165959
Macan, Samanta. "Kreiranje održivog marketinškog miksa u ruralnom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:165959
Macan, Samanta. "Kreiranje održivog marketinškog miksa u ruralnom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:165959
Macan, S. (2019). 'Kreiranje održivog marketinškog miksa u ruralnom turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:165959
Macan S. Kreiranje održivog marketinškog miksa u ruralnom turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:165959
S. Macan, "Kreiranje održivog marketinškog miksa u ruralnom turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:165959