Bilić, I. (2019). Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957105
Bilić, Ida. "Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957105
Bilić, Ida. "Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957105
Bilić, I. (2019). 'Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957105
Bilić I. Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957105
I. Bilić, "Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957105