Šikljan, I. (2019). Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:675631
Šikljan, Ivana. "Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:675631
Šikljan, Ivana. "Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:675631
Šikljan, I. (2019). 'Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:675631
Šikljan I. Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:675631
I. Šikljan, "Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:675631