Sajfert, K. (2019). Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d. (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:473945
Sajfert, Karlo. "Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:473945
Sajfert, Karlo. "Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:473945
Sajfert, K. (2019). 'Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:473945
Sajfert K. Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:473945
K. Sajfert, "Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:473945