diplomski rad
Viralni marketing
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:496132

Gashi, Egzon
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Gashi, E. (2016). Viralni marketing (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:496132

Gashi, Egzon. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:496132

Gashi, Egzon. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:496132

Gashi, E. (2016). 'Viralni marketing', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:496132

Gashi E. Viralni marketing [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:496132

E. Gashi, "Viralni marketing", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:496132