Stanković, K. D. (2021). Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816531
Stanković, Kristian David. "Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816531
Stanković, Kristian David. "Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816531
Stanković, K. D. (2021). 'Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816531
Stanković KD. Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816531
K. D. Stanković, "Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816531