završni rad
Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. urn:nbn:hr:137:972822

Višić, Toni
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Višić, T. (2021). Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:972822

Višić, Toni. "Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:972822

Višić, Toni. "Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:972822

Višić, T. (2021). 'Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:972822

Višić T. Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:972822

T. Višić, "Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:972822