završni rad
Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, Maja
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Vujica, M. (2021). Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, Maja. "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, Maja. "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica, M. (2021). 'Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

Vujica M. Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554

M. Vujica, "Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:403554