Lovrinović, M. (2021). Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:015205
Lovrinović, Maja. "Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:015205
Lovrinović, Maja. "Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:015205
Lovrinović, M. (2021). 'Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:015205
Lovrinović M. Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:015205
M. Lovrinović, "Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:015205