Banko, I. (2016). Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796242
Banko, Ines. "Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796242
Banko, Ines. "Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796242
Banko, I. (2016). 'Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796242
Banko I. Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796242
I. Banko, "Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796242