završni rad
"Marketing festivala i događanja"
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. urn:nbn:hr:137:539262

Rota, Andrea
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije

Citirajte ovaj rad

Rota, A. (2020). "Marketing festivala i događanja" (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539262

Rota, Andrea. ""Marketing festivala i događanja"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539262

Rota, Andrea. ""Marketing festivala i događanja"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539262

Rota, A. (2020). '"Marketing festivala i događanja"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539262

Rota A. "Marketing festivala i događanja" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 16.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539262

A. Rota, ""Marketing festivala i događanja"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539262